© Northsea Productions 28/01/2023 15:02
Pakketten
Met betrekking tot video content zijn er vijf soorten inhoudsonderwerpen waar het meest op gezocht wordt in voorbereiding op een aankoop:
Dit geldt zowel voor particuliere als zakelijke consumenten. Als consumenten zijn we geobsedeerd door deze vijf onderwerpen wanneer we een aankoop overwegen. Maar als aanbieders negeren we deze vragen vaak, in de hoop dat ze op magische wijze verdwijnen. Of we zijn alleen bereid om deze vragen te adresseren als we oog in oog met de prospect staan. Met andere woorden: we creëren een paradox in onze bedrijfsstrategie. Als bedrijf geven we onze prospects niet de informatie waar we zelf als klant wél om vragen.
Wij adviseren je om jouw doelgroep te voorzien van alle informatie die ze willen c.q. nodig hebben en helpen je graag met het implementeren van The Big 5 in jouw content marketing strategie. Dit gaat je geheid meer website traffic, conversies, leads en verkopen opleveren.
Het bespreken van de onderwerpen van The Big 5 gaat over psychologie. Het gaat om vertrouwen. En geloof het of niet, elk bedrijf (inclusief die van jou) kan het. Zoekmachines belonen de bereidheid om zogenaamd ‘moeilijke’ vragen te beantwoorden met een hoge positie op de pagina’s met zoekresultaten. Hierdoor landen potentiële klanten op jouw website, ontdekken ze jouw oplossingen en bouwen ze vertrouwen op in jouw merk.
Veel bedrijven gebruiken elke pagina van hun website om online bezoekers te overtuigen hoe superieur en geweldig ze zijn. In werkelijkheid wil niemand (van jou) horen dat je geweldig bent. In plaats daarvan willen kopers naar jouw producten en diensten kijken, deze beoordelen en vervolgens hun eigen beslissing nemen over hoe jouw bedrijf werkelijk is. Eerlijk en transparant zijn wordt hierbij enorm gewaardeerd en dit heeft een diepgaande invloed op jouw bedrijf, je merk en de bedrijfsresultaten.
Marcus Sheridan
Natuurlijk is het mogelijk om voor alle inhoudsonderwerpen van ‘The Big 5′ separaat video’s te laten maken. Maar hier kleven meerdere nadelen aan. Ten eerste is het veel minder efficiënt. Een relatief grote kostenpost in een videoproject is namelijk het opbouwen van een mobiele studio met professionele video-, licht- en geluidsapparatuur. Hetzelfde geldt min of meer voor het toewijzen van interne resources aan het project. Wanneer bepaalde specialisten of functionarissen toch al een bijdrage gaan leveren, is het bijzonder handig wanneer ze in één run meerdere onderwerpen kunnen afhandelen. Daarnaast is zo dat video marketing – net zoals alle andere vormen van content marketing – een kwestie is van samen leren, experimenteren en verbeteren. Meerdere content formats tegelijkertijd ontwikkelen en uitproberen, levert waardevolle feedback en informatie op. Hierdoor wordt de campagne meestal een stuk effectiever.
We helpen je meetbare doelen te bepalen, maken samen met jou een script en bereiden de video shoot voor.
We komen bij je langs met onze camera’s, verlichting en geluidsapparatuur en we nemen alle video content op.
Met professionele video editing software bewerken we het materiaal en leveren prachtige video’s op.
© Northsea Productions 28/01/2023 15:02