Northsea Productions

Pakketten

The big 5 Video's

De vijf topics die het meeste zoekverkeer opleveren

Videopakket 'The BIG 5'

Met betrekking tot video content zijn er vijf soorten inhoudsonderwerpen waar het meest op gezocht wordt in voorbereiding op een aankoop:

  1. Prijzen en kosten
  2. Problemen
  3. Vergelijkingen
  4. Beoordelingen
  5. Beste in zijn klasse

Dit geldt zowel voor particuliere als zakelijke consumenten. Als consumenten zijn we geobsedeerd door deze vijf onderwerpen wanneer we een aankoop overwegen. Maar als aanbieders negeren we deze vragen vaak, in de hoop dat ze op magische wijze verdwijnen. Of we zijn alleen bereid om deze vragen te adresseren als we oog in oog met de prospect staan. Met andere woorden: we creëren een paradox in onze bedrijfsstrategie. Als bedrijf geven we onze prospects niet de informatie waar we zelf als klant wél om vragen.

Wij adviseren je om jouw doelgroep te voorzien van alle informatie die ze willen c.q. nodig hebben en helpen je graag met het implementeren van The Big 5 in jouw content marketing strategie. Dit gaat je geheid meer website traffic, conversies, leads en verkopen opleveren.

De meest effectieve manier van content marketing

The Big 5 beantwoordt de meest voorkomende vragen van prospects

The Big 5 creëert vertrouwen

Het bespreken van de onderwerpen van The Big 5 gaat over psychologie. Het gaat om vertrouwen. En geloof het of niet, elk bedrijf (inclusief die van jou) kan het. Zoekmachines belonen de bereidheid om zogenaamd ‘moeilijke’ vragen te beantwoorden met een hoge positie op de pagina’s met zoekresultaten. Hierdoor landen potentiële klanten op jouw website, ontdekken ze jouw oplossingen en bouwen ze vertrouwen op in jouw merk.

Vertrouwen: het smeermiddel van de online economie

Veel bedrijven gebruiken elke pagina van hun website om online bezoekers te overtuigen hoe superieur en geweldig ze zijn. In werkelijkheid wil niemand (van jou) horen dat je geweldig bent. In plaats daarvan willen kopers naar jouw producten en diensten kijken, deze beoordelen en vervolgens hun eigen beslissing nemen over hoe jouw bedrijf werkelijk is. Eerlijk en transparant zijn wordt hierbij enorm gewaardeerd en dit heeft een diepgaande invloed op jouw bedrijf, je merk en de bedrijfsresultaten.

“As businesses, we like to talk about ourselves and therefore don't focus on what our prospects and customers are thinking about, worrying about, and asking about.”

 

Marcus Sheridan

Een geïntegreerde aanpak

Pakketvoordeel

Natuurlijk is het mogelijk om voor alle inhoudsonderwerpen van ‘The Big 5′ separaat video’s te laten maken. Maar hier kleven meerdere nadelen aan. Ten eerste is het veel minder efficiënt. Een relatief grote kostenpost in een videoproject is namelijk het opbouwen  van een mobiele studio met professionele video-, licht- en geluidsapparatuur. Hetzelfde geldt min of meer voor het toewijzen van interne resources aan het project. Wanneer bepaalde specialisten of functionarissen toch al een bijdrage gaan leveren, is het bijzonder handig wanneer ze in één run meerdere onderwerpen kunnen afhandelen. Daarnaast is zo dat video marketing – net zoals alle andere vormen van content marketing – een kwestie is van samen leren, experimenteren en verbeteren. Meerdere content formats tegelijkertijd ontwikkelen en uitproberen, levert waardevolle feedback en informatie op. Hierdoor wordt de campagne meestal een stuk effectiever.

01

Preproductie

We helpen je meetbare doelen te bepalen, maken samen met jou een script en bereiden de video shoot voor.

02

Productie

We komen bij je langs met onze camera’s, verlichting en geluidsapparatuur en we nemen alle video content op.

03

Postproductie

Met professionele video editing software bewerken we het materiaal en leveren prachtige video’s op.

Wil jij 'The Big 5' video's of een andere professionele video laten maken?

Neem dan nu contact met ons op voor een inventarisatiegesprek of een scherpe aanbieding
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.