© Northsea Productions 28/01/2023 15:02
Pakketten
Met betrekking tot video content zijn er zeven soorten inhoudsonderwerpen waarvan bewezen is dat ze een enorme positieve invloed hebben op verkoop- en conversiepercentages:
Vertrouwen wekken is een van de belangrijkste redenen om video content te creëren. Maar als je eenmaal vertrouwen gewekt hebt, dan moet je onmiddellijk daarna focussen op verkoop. Het uiteindelijke doel van content marketing is te allen tijde verkoop, niet de marketing op zich.
Ervan uitgaande dat we het erover eens zijn dat er content moet worden gemaakt om het verkoopteam te helpen, wat is dan het eerste dat je kunt doen? Dat is precies waar ‘The Selling 7’ in het spel komt. Deze video content is namelijk bij uitstek geschikt om zorgen van prospects weg te nemen, veelvoorkomende bezwaren te weerleggen en vragen van kopers efficiënt en effectief te beantwoorden. Het is een waardevolle tool in de gereedschapskist van je verkoopteam, die hen dichter bij hun omzetdoelen brengt.
Het uitwerken van de onderwerpen van ‘The Selling 7’ gaat over psychologie. Het gaat om vertrouwen. En geloof het of niet, elk bedrijf (inclusief die van jou) kan het. Zoekmachines belonen de bereidheid om zogenaamd ‘moeilijke’ vragen te beantwoorden met een hoge positie op de pagina’s met zoekresultaten. Hierdoor landen potentiële klanten op jouw website, ontdekken ze jouw oplossingen en bouwen ze vertrouwen op in jouw merk.
Veel bedrijven gebruiken elke pagina van hun website om online bezoekers te overtuigen hoe superieur en geweldig ze zijn. In werkelijkheid wil niemand (van jou) horen dat je geweldig bent. In plaats daarvan willen kopers naar jouw producten en diensten kijken, deze beoordelen en vervolgens hun eigen beslissing nemen over hoe jouw bedrijf werkelijk is. Eerlijk en transparant zijn wordt hierbij enorm gewaardeerd en dit heeft een diepgaande invloed op jouw bedrijf, je merk en de bedrijfsresultaten.
Marcus Sheridan – They ASK, You ANSWER
Natuurlijk is het mogelijk om voor alle inhoudsonderwerpen van ‘The Selling 7′ separaat video’s te laten maken. Maar hier kleven meerdere nadelen aan. Ten eerste is het veel minder efficiënt. Een relatief grote kostenpost in een videoproject is namelijk het opbouwen van een mobiele studio met professionele video-, licht- en geluidsapparatuur. Hetzelfde geldt min of meer voor het toewijzen van interne resources aan het project. Wanneer bepaalde specialisten of functionarissen toch al een bijdrage gaan leveren, is het bijzonder handig wanneer ze in één run meerdere onderwerpen kunnen afhandelen. Daarnaast is zo dat video marketing – net zoals alle andere vormen van content marketing – een kwestie is van samen leren, experimenteren en verbeteren. Meerdere content formats tegelijkertijd ontwikkelen en uitproberen, levert waardevolle feedback en informatie op. Hierdoor wordt de campagne meestal een stuk effectiever.
We helpen je meetbare doelen te bepalen, maken samen met jou een script en bereiden de video shoot voor.
We komen bij je langs met onze camera’s, verlichting en geluidsapparatuur en we nemen alle video content op.
Met professionele video editing software bewerken we het materiaal en leveren prachtige video’s op.
© Northsea Productions 28/01/2023 15:02