Aftermovie A Lazy Sunday Afternoon '24 opgeleverd

“Met Society World zit je altijd 'frontrow' en kijk je mee over de schouder van de VIP.”

 

Paul van der Linden, hoofdredacteur Society World Magazine

Over de opdrachtgever

Met Society World zit je altijd ‘frontrow’ en kijk je mee over de schouders van de VIP. Het premium glossy magazine verschijnt twee tot viermaal per jaar. Society World magazine brengt deze ode aan de luxe en aangename kanten van het leven al 17 jaar lang. Dat kan iets zijn wat een glimlach op het gezicht tovert of van iets wat doet verbazen van schoonheid en comfort. Ze benaderen alle pracht en praal met humor en respect, nooit met gebral of oppervlakkig. Ze gaan op zoek naar ziel van de ondernemer die het moois bedacht heeft en wat hem of haar drijft. Een ontdekkingsreis die nooit eindigt.

Eenmaal per jaar organiseert Society World een fantastisch event voor en door partners. Deze partners – alle gerenommeerde bedrijven in de luxury business – nodigen op hun beurt relaties uit om een middag te komen genieten in een stijlvolle, ontspannen ambiance. Vandaar ook de naam: A Lazy Sunday Afternoon. Het event vond dit jaar plaats op de prachtige locatie van Porsche Centrum Amsterdam; één van de grootste Porsche showrooms van Europa.

Het team van Porsche, dat bestaat uit ruim vijfenveertig specialisten, streeft naar uiterste klanttevredenheid. Door hun jarenlange ervaring voldoen zij aan de hoogste verwachtingen van klanten. Tijdens het event konden bezoekers een proefrit nemen in de nieuwste elektrische Porsche: de Macan 4. Van deze mogelijkheid werd veelvuldig gebruik gemaakt. Verder werden de bezoekers in de watten gelegd door onder meer executive chef Frans Conde van het befaamde Italiaanse restaurant Roberto’s, gevestigd in het Hilton Amsterdam.

Opzet van de videoproductie

De wens van de klant was om een event video te laten maken die de sfeer van deze bijzondere middag aan de kijker kan overbrengen. De videoclips van de aftermovie moesten geschikt zijn voor verschillende delivery platforms zoals websites, nieuwsbrieven en social media. En dan zowel in horizontaal (portrait) als in verticaal (landscape) formaat opgemaakt. 

Om dit mogelijk te maken waren we vroeg aanwezig, zodat we alle product shots (auto’s, juwelen, jachten etc.) alvast in alle rust konden maken voordat de gasten arriveerden. Hierdoor konden we ons tijdens de middag focussen op alle activiteiten en de interactie tussen de partners en de gasten. Het was een bijzonder dynamisch gebeuren, omdat er veel tegelijkertijd plaatsvond en we alles feitelijk dubbel moesten opnemen (horizontaal en verticaal). Erg uitdagend en leuk om te doen!

Gebruikte apparatuur

Voor de opnames ten behoeve van dit event video project is gebruik gemaakt van een Sony FX3, een Sony ZV-E1 en een Sony A7 IV fullframe camera. De bewegende shots zijn gemaakt met behulp van een DJI RSC2 en een DJI RS3 Mini gimbal. Voor de drone shot hebben we een DJI Mini 3 Pro gebruikt. De muziek is van audio platform audiio.com. Alle video footage is geëdit in Davinci Resolve Studio 19 en afgemonteerd op een calibrated grading monitor van LG.

Meer informatie

Wil je meer informatie over hoe wij jou met behulp van video content kunnen helpen om je business doelen te bereiken? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Bezoek voor meer informatie over Society World onderstaande website:

www.societyworld.nl

Deze update delen

Wil jij ook een video laten maken?

Neem dan nu contact met ons op voor een inventarisatiegesprek, een proefopname of een scherpe aanbieding
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.